Πληροφορίες Κορονοϊού για τους πελάτες μας
Λειτουργούμε κανονικά και είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε πως αυτές τις δύσκολες στιγμές συνεχίζουμε να λειτουργούμε κανονικά.
Επιπλέον, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να αγοράσετε τα προϊόντα που χρειάζεστε από όλον τον κόσμο.
Μπορείτε κανονικά να βάζετε τις παραγγελίες σας και να επωφελείστε από την πρόσβαση στη διαφορετική, εκτεταμένη και παγκόσμια γκάμα προϊόντων μας.
Παρακολουθούμε συνεχώς τις παγκόσμιες οδηγίες για την υγεία και προσαρμόζουμε τις εργασιακές μας πρακτικές για την προστασία των πελατών, των ανθρώπων μας και των συνεργατών μας.
Συνεργαζόμαστε στενά με το δίκτυο των αφοσιωμένων Λιανοπωλητών μας για να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις τους να προχωρήσουν μπροστά και να συνεχίσουν να φτάνουν τα προϊόντα τους στην πόρτα σας.
Ελπίζουμε ότι η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις παρακάτω θα απαντήσει στις άμεσες ερωτήσεις σας.
Συχνές ερωτήσεις
Μπορώ να βάζω παραγγελίες στο Fruugo
Απολύτως, το Fruugo είναι ακόμα ανοιχτό, λειτουργεί κανονικά και μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε παραγγελίες για προϊόντα από την τεράστια παγκόσμια γκάμα μας.
Θα παραδοθεί το δέμα μου έγκαιρα;
Οι λιανοπωλητές μας και οι εταιρείες παράδοσης με τις οποίες συνεργάζονται σε όλο τον κόσμο κάνουν ό,τι μπορούν για να ανταποκριθούν στις ημερομηνίες παράδοσης ως συνήθως. Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής των εμπορευμάτων εμφανίζεται στις σελίδες λεπτομερειών του προϊόντος.
Οι μεγαλύτεροι τοπικοί και παγκόσμιοι ταχυμεταφορείς που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση των παραγγελιών στο Fruugo εξακολουθούν να λειτουργούν και προσαρμόζουν τις πρακτικές εργασίας τους για να καλύψουν τους συγκεκριμένους περιορισμούς διαφόρων χωρών. Όπου υπάρχουν περιορισμοί, αυτοί συνήθως επηρεάζουν συγκεκριμένες περιοχές ή συγκεκριμένες χώρες και θα επηρεάσουν όλες τις παραδόσεις σε αυτήν την περιοχή για ένα χρονικό διάστημα.
Λόγω της άνευ προηγουμένου φύσης της κατάστασης, ζητάμε την κατανόησή σας και την υπομονή σας, όπου υπάρχουν περιπτώσεις καθυστερημένων παραγγελιών λόγω περιστάσεων πέρα από τον έλεγχο του Fruugo, των λιανοπωλητών ή των ταχυμεταφορών και εξαιτίας της υψηλής ζήτησης για παραδόσεις αγαθών σε όλη την υφήλιο.
Είναι ασφαλές να λαμβάνω πακέτα και προϊόντα;
Δεν υπάρχουν στοιχεία προς το παρόν που να δείχνουν ότι ο Κορονοϊός μπορεί να εξαπλωθεί μέσω προϊόντων ή συσκευασιών. Ενδέχεται να δείτε ορισμένες τοπικές πρακτικές παράδοσης να αλλάζουν (όπως ότι δεν απαιτούνται υπογραφές, εφαρμόζονται κοινωνικές αποστάσεις και άλλα μέτρα) προκειμένου να προστατευτεί το προσωπικό παράδοσης και εσείς και να μπορέσει το παγκόσμιο δίκτυο διανομής να λειτουργήσει όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;
Ελπίζουμε ότι θα μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, αλλά η δυνατότητα επιστροφών μας είναι όπως συνήθως και εάν χρειάζεται, μπορείτε να βρείτε την πολιτική επιστροφών εδώ.
Πώς προστατεύετε πελάτες, άτομα και συνεργάτες;
Η ομάδα μας εργάζεται πλέον εξ αποστάσεως και συμμορφώνεται με τους τοπικούς περιορισμούς στη χώρα και την κυβερνητική καθοδήγηση για τις πρακτικές εργασίας.
Παρακολουθούμε συνεχώς τις παγκόσμιες οδηγίες για την υγεία και προσαρμόζουμε τις εργασιακές μας πρακτικές για να καλύψουμε συγκεκριμένες ανάγκες.
Μπορώ να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών;
Ελπίζουμε ότι οι ακόλουθες επιλογές θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε γρήγορα και αποτελεσματικά στο ερώτημά σας:
- Για γενικές πληροφορίες - Οι σελίδες βοήθειας
- Για παραγγελίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί: Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον Λιανοπωλητή χρησιμοποιώντας το διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας από την προηγούμενη σελίδα. Για να ξεκινήσετε το ερώτημά σας, κάντε κλικ πίσω και απαντήστε "ΝΑΙ" στην ερώτηση
«Η ερώτησή σας σχετίζεται με υπάρχουσα παραγγελία;
Λάβετε υπόψη ότι λόγω της τρέχουσας κατάστασης με τον Κορονοϊό, αυτήν τη στιγμή λαμβάνουμε μεγαλύτερο αριθμό ερωτημάτων από τους πελάτες μας και χρειάζεται λίγο περισσότερος χρόνος από τον συνηθισμένο για να απαντήσουμε, αλλά να είστε σίγουροι ότι η ομάδα μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας αμέσως μόλις μπορέσει.