Δικαίωμα υπαναχώρησης

Όπως αναφέρεται στους Όρους Χρήσης μας και επιπλέον της περιόδου των 14 ημερών που προσφέρει η Fruugo σε όλους τους χρήστες της στην Πολιτική επιστροφών, αποζημιώσεων και ανταλλαγών, οι καταναλωτές που βρίσκονται στην ΕΕ, τον ΕΟΧ ή το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από οποιαδήποτε σύμβαση αγοράς αγαθών, για οποιονδήποτε λόγο, εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία αποκτούν, ή ένα τρίτο μέρος, εκτός του μεταφορέα και υποδεικνυόμενο από αυτούς, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Το δικαίωμα αυτό θα πρέπει να το ασκήσετε στον πωλητή λιανικής πώλησης του προϊόντος που αγοράσατε. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Fruugo μπορεί να υποστηρίξει την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον έμπορο λιανικής πώλησης.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης με τον έμπορο λιανικής πώλησης, μπορείτε να υποβάλετε αίτημα ακύρωσης της παραγγελίας σας μέσω του Διαδραστικού Κέντρου Βοήθειας. Αυτός είναι ο ταχύτερος τρόπος ακύρωσης μιας παραγγελίας. Ή, αν προτιμάτε, μπορείτε να συμπληρώσετε, να εκτυπώσετε και να αποστείλετε ταχυδρομικώς το υπόδειγμα εντύπου απόσυρσης που παρατίθεται παρακάτω (και στους Όρους χρήσης μας) στη διεύθυνση που αναφέρεται εκεί.

Εάν είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν από την αποστολή της, ο έμπορος λιανικής πώλησης θα σας ενημερώσει ότι το έχει καταφέρει. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, τότε θα πρέπει να περιμένετε την παράδοση και να επιστρέψετε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας τη διαδικασία επιστροφών. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι η άρνηση παράδοσης μιας παραγγελίας είναι δεν έγκυρη μέθοδος υπαναχώρησης. Το κόστος των ταχυδρομικών εξόδων επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας εάν αρνηθείτε να παραλάβετε μια παραγγελία.

Επιπτώσεις της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δικαιούστε την επιστροφή όλων των πληρωμών που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή από εσάς άλλου τύπου παράδοσης από τον φθηνότερο τύπο τυποποιημένης παράδοσης που προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση.

Ο έμπορος λιανικής πώλησης ή η Fruugo (που ενεργεί για λογαριασμό του εμπόρου λιανικής πώλησης) θα πραγματοποιήσει την εν λόγω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με οποιαδήποτε έξοδα ως αποτέλεσμα της εν λόγω επιστροφής χρημάτων.

Εάν σας ζητήσουμε να στείλετε τα αγαθά πίσω, μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή των χρημάτων έως ότου ο έμπορος λιανικής παραλάβει τα αγαθά ή έως ότου προσκομίσετε αποδείξεις ότι έχετε στείλει πίσω τα αγαθά, ανάλογα με το ποιο από τα δύο είναι το νωρίτερο, και θα πρέπει να αναλάβετε το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. Ενδέχεται επίσης να είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των εμπορευμάτων που προκύπτει από χειρισμό διαφορετικό από αυτόν που είναι απαραίτητος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των εμπορευμάτων.

 

Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

Παρακαλείστε να συμπληρώσετε τα ακόλουθα τμήματα κάτω από τη γραμμή, να εκτυπώσετε και να αποστείλετε το έντυπο στη διεύθυνση:

 

Customer Services Team, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, Ηνωμένο Βασίλειο.


Προς: Customer Services Team, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, Ηνωμένο Βασίλειο.

Με την παρούσα γνωστοποιώ ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση πώλησης των ακόλουθων αγαθών:

Αριθμός παραγγελίας:

Παραγγέλθηκε στις:

Το όνομά σας:

Η διεύθυνσή σας:

Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του λογαριασμού σας στο Fruugo:

Η υπογραφή σας:

Ημερομηνία:

Θα πρέπει επίσης να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα σας στο κατάστημα λιανικής πώλησης από το οποίο αγοράσατε τα αγαθά για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων σας. Παρακαλούμε βρείτε τη διεύθυνση του λιανοπωλητή μέσω του Διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας.

 

ΜΗΝ στέλνετε τα προϊόντα σας απευθείας στη Fruugo. Αυτό θα καθυστερήσει την ακύρωση και την επιστροφή των χρημάτων σας.