Ασφάλεια πληρωμών
Χρησιμοποιούμε διάφορες κορυφαίες λύσεις πληρωμών για την ασφαλή διεκπεραίωση των πληρωμών σας κατά τη διαδικτυακή διαδικασία ολοκλήρωσης συναλλαγής στο ταμείο. Αυτές οι λύσεις πληρωμών και τα δικά μας συστήματα ταμειακών συναλλαγών χρησιμοποιούν ισχυρή κρυπτογράφηση, τα πλέον ενημερωμένα εργαλεία ασφάλειας και πρόληψης της απάτης και συμμορφώνονται με το πρότυπο PCI-DSS (Πρότυπο Ασφάλειας Δεδομένων Βιομηχανίας Κάρτας Πληρωμών), ώστε να είστε σίγουροι ότι οι πληρωμές γίνονται πάντα με ασφάλεια και ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν διακυβεύονται ποτέ.
Τρόποι πληρωμής
Η τοποθεσία Fruugo δέχεται διάφορους τρόπους πληρωμής, ανάλογα με τη χώρα από την οποία κάνετε τις αγορές σας. Οι αποδεκτοί τρόποι θα προβάλλονται στις σελίδες των προϊόντων κατά την περιήγησή σας και στο ταμείο.
Σε αυτούς περιλαμβάνονται οι εξής:
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
- Mobilepay
- iDEAL
- Afterpay
- Clearpay
- BLIK
- Discover
- Diners
- Bancontract Mobile
- Trustly
- Sofort
- Cartes Bancaires
- Online Banking PL
- Alipay
- China Union Pay
- JCB
Προσπαθούμε να λαμβάνουμε την πληρωμή όταν κάνετε την παραγγελία σας. Σε αυτή την περίπτωση, θα λαμβάνετε άμεσα έναν αριθμό παραγγελίας και επιβεβαίωση μέσω email. Σε κάποιες περιπτώσεις, ωστόσο, η πληρωμή ενδέχεται να εξουσιοδοτηθεί αλλά να εκκρεμούν επιπλέον έλεγχοι ασφάλειας. Σε αυτή την περίπτωση, θα λάβετε email επιβεβαίωσης παραγγελίας μόλις εγκριθεί και ολοκληρωθεί η πληρωμή (συνήθως εντός 24 ωρών).
Έχετε υπ’ όψιν ότι, εάν χρησιμοποιείτε το Multibanco για την πληρωμή της παραγγελίας σας και απαιτείται διεκπεραίωση επιστροφής χρημάτων, δεν έχουμε τη δυνατότητα να τη διεκπεραιώσουμε με τον αρχικό τρόπο πληρωμής. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, ένα μέλος της ομάδας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, ώστε η διεκπεραίωση να γίνει με εναλλακτικό τρόπο πληρωμής.
Ζητήματα με πληρωμές και πληρωμές που απορρίφθηκαν
Δεν έχουμε τη δυνατότητα να κοινοποιήσουμε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με πληρωμές που απορρίφθηκαν. Γενικά, οι λόγοι απόρριψης είναι οι παρακάτω:
- Κάρτα που έχει λήξει
- Μη έγκυρος αριθμός κάρτας
- Αποτυχία επαλήθευσης 3D Secure
- Ανεπαρκές διαθέσιμο ποσό
- Απόρριψη CVC
- Κάρτα υπό περιορισμό
- Απόρριψη AVS (Τα δεδομένα διεύθυνσης χρέωσης που πληκτρολόγησε ο αγοραστής είναι λανθασμένα)
Αν αντιμετωπίζετε ζήτημα πληρωμής που απορρίφθηκε, προτείνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον πάροχο του τρόπου πληρωμής που επιλέξατε για περισσότερες πληροφορίες. Ακολουθούν ορισμένα χρήσιμα στοιχεία για τα Klarna και PayPal:
Εξυπηρέτηση πελατών Klarna
Εξυπηρέτηση πελατών PayPal
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy
Αποδοχή της παραγγελίας σας
Η αποδοχή της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί μόλις το κατάστημα λιανικής κάνει την αποστολή των προϊόντων σας. Η διεκπεραίωση της πληρωμής σας και η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας δεν αποτελούν νομικά δεσμευτική σύμβαση. Πριν από την αποστολή των προϊόντων, η τοποθεσία Fruugo ή/και το κατάστημα λιανικής διατηρούν το δικαίωμα να απορρίψουν την παραγγελία σας για οποιονδήποτε λόγο.