Εάν η παραγγελία σας δεν έχει φτάσει, ελέγξτε τα στοιχεία παράδοσής σας ως εξής:
- Ελέγξτε τις προβλεπόμενες ημερομηνίες παράδοσης ανατρέχοντας στο email επιβεβαίωσης αποστολής.
- Ελέγξτε εάν είναι σωστή η διεύθυνση παράδοσης που δηλώσατε, ανατρέχοντας στο email επιβεβαίωσης αποστολής.
- Εάν η παραγγελία σας στάλθηκε με υπηρεσία παρακολούθησης αποστολής, ανατρέξτε στα email αποστολής, κάντε κλικ στη σύνδεση για την πύλη παρακολούθησης και ελέγξτε την κατάσταση παράδοσης.
Εάν έχει παρέλθει η προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης για την παραγγελία σας και εξακολουθείτε να μην έχετε παραλάβει το αντικείμενό σας, επικοινωνήστε με το κατάστημα λιανικής για να το ενημερώσετε.
Σημαντικές συμβουλές: Συνιστούμε να ρωτήσετε τους γείτονές σας ή το τοπικό γραφείο παραδόσεων, προτού επικοινωνήσετε με το κατάστημα λιανικής. Σε ορισμένες χώρες, αφότου το πακέτο παραδοθεί στις τοπικές ταχυδρομικές υπηρεσίες, ενδέχεται να απαιτείται να το παραλάβετε από τοπικό σημείο παραλαβής.
Για να επικοινωνήσετε με το Κατάστημα Λιανικής:
- Επισκεφθείτε το διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας (επιστρέφοντας στην προηγούμενη σελίδα) και απαντήστε σε μερικές σύντομες ερωτήσεις, για να στείλετε μήνυμα άμεσα στο κατάστημα λιανικής, ή
- Συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας στο Fruugo, κάντε προβολή των παραγγελιών σας και κάντε κλικ στο «Ερώτημα για παραγγελία», για να στείλετε μήνυμα άμεσα στο κατάστημα λιανικής.
Από τα καταστήματα λιανικής με τα οποία συνεργαζόμαστε αναμένεται να σας απαντήσουν εντός 48 ωρών. Παρακαλούμε να ενημερώνετε το κατάστημα λιανικής για τυχόν καθυστερημένες παραγγελίες ή παραγγελίες που δεν έφτασαν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Τι μπορώ να κάνω εάν δεν έχω email επιβεβαίωσης αποστολής;
Εάν η προβλεπόμενη ημερομηνία αποστολής που αναγράφεται στο email επιβεβαίωσης παραγγελίας έχει παρέλθει, είναι πιθανό να μην έχει σταλεί ακόμα η παραγγελία σας. Χρησιμοποιήστε το διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας ή συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Fruugo, για να επικοινωνήσετε με το κατάστημα λιανικής και να μάθετε ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας σας.
Εάν δεν έχετε λάβει email από το Fruugo μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής στο ταμείο, είναι πιθανό να πληκτρολογήσατε κατά λάθος μια λανθασμένη διεύθυνση email κατά την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Χρησιμοποιήστε το διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας, το οποίο θα σας καθοδηγήσει, προκειμένου να βρείτε τη βοήθεια που χρειάζεστε για να επιλυθεί το πρόβλημά σας.
Τι θα συμβεί αν πληκτρολόγησα μια λανθασμένη ή ελλιπή διεύθυνση παράδοσης στο ταμείο;
Η πλήρης και ακριβής διεύθυνση είναι πολύ σημαντική για την επιτυχή παράδοση. Μια ελλιπής ή ανακριβής διεύθυνση θα έχει ως αποτέλεσμα σημαντική καθυστέρηση, επιστροφή του πακέτου στον αποστολέα ή χαρακτηρισμό του πακέτου ως απολεσθέντος. Στείλτε ένα μήνυμα με τα σωστά στοιχεία στο κατάστημα λιανικής, μέσω του Κέντρου Βοήθειας της τοποθεσίας μας ή μέσω του λογαριασμού σας στο Fruugo, το συντομότερο δυνατόν, για να διαπιστώσει αν μπορεί να δώσει τη σωστή διεύθυνση στην εταιρεία ταχυμεταφορών.
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη για ένα απολεσθέν πακέτο εάν πληκτρολογήσατε λανθασμένη ή ελλιπή διεύθυνση, και δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων σε μια τέτοια περίπτωση.
Αν η διεύθυνση που παραχωρήσατε είναι σωστή παρόλο που δεν είναι η δική σας διεύθυνση: το πακέτο ενδέχεται να παραδοθεί σε αυτή τη διεύθυνση και είναι δική σας ευθύνη να ανακτήσετε τα προϊόντα.
Σε αυτή την περίπτωση και εφόσον το κατάστημα λιανικής δεν έχει πρόβλημα να στείλει εκ νέου τα προϊόντα στη σωστή διεύθυνση, αυτό θα γίνει με δικά σας έξοδα. Αν το κατάστημα λιανικής δεν δεχτεί να κάνει εκ νέου αποστολή των προϊόντων, θα σας επιστραφεί το κόστος των προϊόντων.