Για να ρωτήσετε οτιδήποτε αφορά την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημα λιανικής, χρησιμοποιώντας το διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήστε το διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας μεταβαίνοντας στην προηγούμενη σελίδα. Για να ξεκινήσετε την υποβολή του ερωτήματός σας, κάντε κλικ προς τα πίσω και απαντήστε «ΝΑΙ» στην ερώτηση
«Η ερώτησή σας αφορά υφιστάμενη παραγγελία;».
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Κέντρο Βοήθειας για να υποβάλετε ερωτήσεις για ζητήματα όπως τα εξής:
- Επιστροφή αντικειμένου.
- Λήψη στοιχείων παρακολούθησης.
- Ακύρωση ή αλλαγή της παραγγελίας σας.
- Αν κάτι είναι κατεστραμμένο ή λείπει.
- Αν λάβατε το λάθος αντικείμενο.
- Ερωτήσεις για το Προϊόν, τον Λογαριασμό ή την Πληρωμή.
- Και άλλα πολλά!