Επιστροφές προϊόντων
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, ή μέρος της παραγγελίας σας, και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων, εάν δεν είστε ικανοποιημένοι για οποιονδήποτε λόγο.
Πρέπει να καταχωρίσετε την επιστροφή των προϊόντων σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας και να επιστρέψετε τα προϊόντα στο κατάστημα λιανικής, σύμφωνα με τις οδηγίες του, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την καταχώριση της επιστροφής το αργότερο.
Αν παραγγείλατε προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα λιανικής, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις επιμέρους οδηγίες κάθε καταστήματος λιανικής.
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής προϊόντων:
- Εάν στο πακέτο σας περιλαμβάνονταν πληροφορίες για την επιστροφή προϊόντων, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες, για να επιστρέψετε το πακέτο απευθείας στο κατάστημα λιανικής. Δεν είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε μια παραγγελία, αν έχετε τα στοιχεία που χρειάζεστε.
- Αν δεν τα έχετε, επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας (επιστρέφοντας στην προηγούμενη σελίδα) και απαντήστε σε μερικές σύντομες διαδραστικές ερωτήσεις, για να λάβετε μια φόρμα επιστροφής προϊόντων με συγκεκριμένες οδηγίες.
Σημαντική σημείωση: Όλες οι παραγγελίες πρέπει να επιστρέφονται απευθείας στο(α) κατάστημα(τα) λιανικής. Παρακαλούμε, μην επιστρέφετε αντικείμενα στα κεντρικά γραφεία του Fruugo. Δεν θα αναλάβουμε την ευθύνη για τυχόν προϊόντα που επιστρέφονται απευθείας στο Fruugo.
Για τις επιστροφές ισχύουν οι ίδιες εξαιρέσεις που ισχύουν και για το δικαίωμα υπαναχώρησης. Παρακαλούμε, σημειώστε ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή των παρακάτω προϊόντων:
- Προϊόντα τα οποία είναι σαφώς εξατομικευμένα ή κατασκευασμένα σύμφωνα με τις δικές σας προδιαγραφές.
- Προϊόντα τα οποία αλλοιώνονται γρήγορα, π.χ. φρέσκα φρούτα, φρέσκα λουλούδια.
- Προϊόντα τα οποία, αν ανοιχτούν, ενδέχεται να διακυβεύσουν την υγεία και την υγιεινή, π.χ. είδη μακιγιάζ, εσώρουχα, κοσμήματα piercing.
- Ηχογραφήσεις ή βιντεοσκοπήσεις ή λογισμικό υπολογιστών, εάν έχουν ανοιχτεί.
- Εφημερίδες, επιστημονικά περιοδικά και περιοδικά ποικίλης ύλης.
Επιπλέον πληροφορίες:
- Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι σε κατάσταση που να επιτρέπει την πώλησή τους.
- Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι χωρίς φθορές/αχρησιμοποίητα, με τις αρχικές ετικέτες και στην αρχική τους συσκευασία.
- Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι συσκευασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε τόσο το αντικείμενο όσο και η συσκευασία της επωνυμίας (εάν υπάρχει) να μην έχουν καταστραφεί κατά τη μεταφορά. Το Fruugo και τα καταστήματα λιανικής με τα οποία συνεργαζόμαστε δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για αντικείμενα που καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά.
- Το κόστος της ταχυδρομικής επιστροφής προϊόντων αναλαμβάνετε εσείς, εκτός από τις περιπτώσεις που ένα αντικείμενο έφτασε ελαττωματικό ή κατεστραμμένο.
- Εάν όλα τα προϊόντα που επιστρέφετε είναι αγορασμένα από ένα κατάστημα λιανικής, θα σας επιστρέψουμε το πραγματικό κόστος αποστολής. Σημειώστε ότι, αν επιλέξετε αναβάθμιση σε εξπρές παράδοση, θα σας επιστρέψουμε μόνον το κόστος της τυπικής αποστολής.
- Στις περιπτώσεις που έχετε κάνει αγορές από περισσότερα καταστήματα λιανικής, παρακαλείστε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε κάθε κατάστημα λιανικής χωριστά.
- Συνιστούμε ιδιαίτερα να χρησιμοποιήσετε υπηρεσία αποστολής με παρακολούθηση (με ασφάλιση, όπου απαιτείται για προϊόντα μεγάλης αξίας) και να φυλάσσετε το αποδεικτικό αποστολής. Το Fruugo και τα καταστήματα λιανικής με τα οποία συνεργαζόμαστε δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για αντικείμενα που χάθηκαν κατά τη μεταφορά επιστροφής τους.
- Αν ένα προϊόν επιστρέφεται με διεθνή αποστολή, παρακαλείστε να το επισημάνετε με τη φράση «RETURNED GOODS» (Αγαθά που επιστρέφονται), προκειμένου να αποφευχθεί η επιβάρυνση του καταστήματος λιανικής με τελωνειακές χρεώσεις κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Εάν μια παραγγελία επιστραφεί και δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, η επιστροφή σας ενδέχεται να μην γίνει δεκτή και να επιστραφεί σε εσάς ή ενδέχεται να λάβετε μειωμένη επιστροφή χρημάτων.
Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα
Αν η παραγγελία σας έφτασε κατεστραμμένη ή αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με κάποιο προϊόν που αγοράσατε, παρακαλείστε να υποβάλετε ερώτηση στο κατάστημα λιανικής το συντομότερο δυνατόν, ως εξής:
- Επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας (επιστρέφοντας στην προηγούμενη σελίδα) και απαντήστε σε μερικές σύντομες διαδραστικές ερωτήσεις.
Παρακαλούμε, σημειώστε: Τα περισσότερα καταστήματα λιανικής θα ζητήσουν φωτογραφία ή βίντεο που θα δείχνει τη ζημιά, το ελάττωμα ή το λάθος αντικείμενο που λάβατε, προκειμένου να μπορέσουν να προσφέρουν μια λύση. Οι συνηθέστερες λύσεις για την αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα είναι οι εξής:
- Το κατάστημα λιανικής ενδέχεται να μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν.
- Το κατάστημα λιανικής ενδέχεται να προσφέρει έκπτωση, προκειμένου να κρατήσετε τα προϊόντα με ασήμαντες ζημιές.
Αν ένα κατάστημα λιανικής δεν μπορεί να αντικαταστήσει το αντικείμενο και δεν θέλετε να δεχτείτε τυχόν έκπτωση, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία και να επιστρέψετε τα προϊόντα, για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Ορισμένα καταστήματα λιανικής ενδέχεται να προσφερθούν να παραλάβουν τα προϊόντα. Ορισμένα καταστήματα λιανικής θα σας παρέχουν ετικέτα δωρεάν επιστροφής για τον σκοπό αυτό. Εντούτοις, αν ένα κατάστημα λιανικής δεν μπορεί να παραλάβει το προϊόν ή να παρέχει ετικέτα δωρεάν επιστροφής, θα σας επιστρέψει εύλογο κόστος ταχυδρομικής επιστροφής, εφόσον παρέχετε αντίγραφο της απόδειξης αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Απόρριψη παράδοσης
Αν απορρίψετε την παράδοση του συνόλου ή μέρους της παραγγελίας σας (σε περίπτωση που τα προϊόντα ή η συσκευασία δεν φέρουν σημάδια καταστροφής ή ελαττώματος), τυχόν τέλη και χρεώσεις που θα βαρύνουν το κατάστημα λιανικής λόγω της μη αποδοχής του πακέτου ενδέχεται να αφαιρεθούν από την επιστροφή χρημάτων για το εμπόρευμα που είχατε παραγγείλει. Το ίδιο ισχύει, αν η παρακολούθηση του πακέτου δηλώνει ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης και το αντικείμενο βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής για παραλαβή από ταχυδρομική αποθήκη και ότι το αντικείμενο δεν παραλήφθηκε και επιστρέφεται στον αποστολέα.
Επιστροφές χρημάτων
- Θα λάβετε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από τη στιγμή που το κατάστημα λιανικής θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε.
- Στις περιπτώσεις που το κατάστημα λιανικής προσφέρθηκε να παραλάβει τα προϊόντα, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την ακύρωση της σύμβασής σας.
- Θα λάβετε ένα email μόλις τα προϊόντα φτάσουν στο κατάστημα λιανικής και γίνουν δεκτά ως επιστρεφόμενα.
- Οι επιστροφές χρημάτων θα παρέχονται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε αρχικά για την αγορά των αγαθών. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων που αποστέλλονται με ορισμένους τρόπους τραπεζικής μεταφοράς, όπως η Multibanco. Παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια.
- Για τις επιστροφές χρημάτων απαιτούνται συνήθως 1-5 εργάσιμες ημέρες έως ότου εμφανιστούν στον λογαριασμό σας, ανάλογα με τον τρόποι πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε.
Αλλαγές
Δυστυχώς, δεν έχουμε τη δυνατότητα αλλαγής αντικειμένων. Παρακαλούμε, ακολουθήστε τη διαδικασία επιστροφής προϊόντων, χρησιμοποιώντας τις παραπάνω πληροφορίες.