Rethinking Advertising As Paratextual Communication by Rungpaka A. Hackley Paperback

47,95 €
+ 17,49 € Αποστολή

Rethinking Advertising As Paratextual Communication by Rungpaka A. Hackley Paperback

  • Μάρκα: Unbranded
Πωλήθηκε από:

Rethinking Advertising As Paratextual Communication by Rungpaka A. Hackley Paperback

  • Μάρκα: Unbranded

47,95 €

Σε απόθεμα
+ 17,49 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

47,95 €

Σε απόθεμα
+ 17,49 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

Providing new insights into the textual and paratextual character of brands and advertising this innovative book showcases an extensive selection of vivid and topical case examples that assist the practical understanding of advertising paratexts.
  • Fruugo ID: 320470763-711415103
  • ISBN: 9781035312139

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 24 ώρες

  • STANDARD: 17,49 € - Παράδοση μεταξύ Παρ 24 Οκτωβρίου 2025–Τετ 29 Οκτωβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών