79,00 €
+ 15,49 € Αποστολή

Media Choice: A Theoretical and Empirical Overview

Πωλήθηκε από:

Media Choice: A Theoretical and Empirical Overview

79,00 €

Αποθήκευση 15,00 € (15%)

Συνιστώμενη τιμή

94,00 €
Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 15,49 € Αποστολή

Πολιτική επιστροφών 14 ημερών

Πωλήθηκε από:

79,00 €

Αποθήκευση 15,00 € (15%)

Συνιστώμενη τιμή

94,00 €
Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 15,49 € Αποστολή

Πολιτική επιστροφών 14 ημερών

Μέθοδοι πληρωμής:

Περιγραφή

Media Choice: A Theoretical and Empirical Overview

Presents the research in media psychology bridging selective exposure into a larger framework of choice in media usage. Considering the myriad media options available to use this work seeks to answer such questions as: what mechanisms guide an individuals exposure to/choice of media and how can researchers model them.
  • Fruugo ID: 434358935-911566279
  • ISBN: 9780415964586

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 6 μέρες

  • STANDARD: 15,49 € - Παράδοση μεταξύ Πέμ 08 Ιανουαρίου 2026–Τετ 28 Ιανουαρίου 2026

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών