179,00 €
+ 8,49 € Αποστολή

Ergonomics in the Automotive Design Process

  • Μάρκα: Unbranded
Πωλήθηκε από:

Ergonomics in the Automotive Design Process

  • Μάρκα: Unbranded

179,00 €

Σε απόθεμα
+ 8,49 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

179,00 €

Σε απόθεμα
+ 8,49 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

The auto industry is facing tough competition and severe economic constraints. Their products need to be designed right the first time with the right combinations of features that not only satisfy the customers but continually please and delight them by providing increased functionality comfort convenience safety and craftsmanship. Based on the author's forty plus years of experience as a human factors researcher engineer manager and teacher who has conducted numerous studies and analyses Ergonomics in the Automotive Design Process covers the entire range of ergonomics issues involved in designing a car or truck and provides evaluation techniques to avoid costly mistakes and assure high customer satisfaction. The book begins with the definitions and goals of ergonomics historic background and ergonomics approaches. It covers human characteristics capabilities and limitations considered in vehicle design in key areas such as anthropometry biomechanics and human information processing. It then examines how the driver and the occupants are positioned in the vehicle space and how package drawings and/or computer-aided design models are created from key vehicle dimensions used in the automobile industry. The author describes design tools used in the industry for occupant packaging driver vision and applications of other psychophysical methods. He covers important driver information processing concepts and models and driver error categories to understand key considerations and principles used in designing controls displays and their usages including current issues related to driver workload and driver distractions. The author has included only the topics and materials that he found to be useful in designing car and truck products and concentrated on the ergonomic issues generally discussed in the automotive design studios and product development teams. He distills the information needed to be a member of an automotive product development team and create an ergonomically superior vehicle. . Language: English
  • Μάρκα: Unbranded
  • Κατηγορία: Εκπαίδευση
  • Művész: Vivek D. Bhise
  • Nyelv: English
  • Kiadó / Kiadó: CRC Press
  • Formátum: Hardback
  • Oldalak száma: 330
  • Megjelenés dátuma: 2011/09/15
  • Fruugo ID: 338108241-741771508
  • ISBN: 9781439842102

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 4 μέρες

  • STANDARD: 8,49 € - Παράδοση μεταξύ Τετ 03 Δεκεμβρίου 2025–Δευ 08 Δεκεμβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών