Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

189,00 €
+ 7,49 € Αποστολή

Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

Πωλήθηκε από:

Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

189,00 €

Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 7,49 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

189,00 €

Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 7,49 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

Unravels the mysteries that surround the art of advertising taking us into the mind of the consumer and explaining how advertising messages work - or misfire - and why. Fully revised 3rd international edition.
  • Fruugo ID: 434331535-911538774
  • ISBN: 9780367717391

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 6 μέρες

  • STANDARD: 7,49 € - Παράδοση μεταξύ Δευ 15 Δεκεμβρίου 2025–Παρ 02 Ιανουαρίου 2026

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών