Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why
+ 7,49 € Αποστολή
Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why
- Μάρκα: Taylor & Francis Ltd
Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why
- Μάρκα: Taylor & Francis Ltd
Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής
Περιγραφή
Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why
- Μάρκα: Taylor & Francis Ltd
- Κατηγορία: Επιχειρήσεις, Οικονομία & Δίκαιο
-
Szerző: Max Sutherland
-
Nyelv: English
-
Kiadó / Kiadó: Taylor & Francis Ltd
-
Formátum: Hardback
-
Oldalak száma: 378
-
Megjelenés dátuma: 2022-01-24
- Fruugo ID: 434331535-911538774
- ISBN: 9780367717391
Παράδοση & Επιστροφές
Αποστέλλεται σε 6 μέρες
-
STANDARD: 7,49 € - Παράδοση μεταξύ Δευ 15 Δεκεμβρίου 2025–Παρ 02 Ιανουαρίου 2026
Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.
Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών