The Limiting Principle: How Privacy Became a Public Issue

189,00 €
+ 14,99 € Αποστολή

The Limiting Principle: How Privacy Became a Public Issue

  • Μάρκα: Unbranded
Πωλήθηκε από:

The Limiting Principle: How Privacy Became a Public Issue

  • Μάρκα: Unbranded

189,00 €

Σε απόθεμα
+ 14,99 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

189,00 €

Σε απόθεμα
+ 14,99 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

Drawing on rich archival materials and computational research methods The Limiting Principle provides a deeply original sociological account of the history social significance and limitations of privacy in the modern United States.
  • Μάρκα: Unbranded
  • Κατηγορία: Κοινωνία & Πολιτική
  • Szerző: Martin Eiermann
  • Nyelv: English
  • Kiadó / Kiadó: Columbia University Press
  • Formátum: Hardback
  • Oldalak száma: 360
  • Megjelenés dátuma: 2025-06-17
  • Fruugo ID: 434307412-911514429
  • ISBN: 9780231218870

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 6 μέρες

  • STANDARD: 14,99 € - Παράδοση μεταξύ Τετ 26 Νοεμβρίου 2025–Τρί 16 Δεκεμβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών