229,00 €
+ 14,99 € Αποστολή

Brand Risk: Adding Risk Literacy to Brand Management

Πωλήθηκε από:

Brand Risk: Adding Risk Literacy to Brand Management

229,00 €

Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 14,99 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

229,00 €

Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 14,99 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

Considered and responsible risk-taking is central to effective brand management. Risk literacy is the marketers third necessary competence alongside strategic insight and financial understanding. This book is suitable for those who hold responsibilities in marketing or risk management.
  • Fruugo ID: 431394923-906083393
  • ISBN: 9780566087240

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 6 μέρες

  • STANDARD: 14,99 € - Παράδοση μεταξύ Τετ 26 Νοεμβρίου 2025–Τρί 16 Δεκεμβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών