109,00 €
+ 8,49 € Αποστολή

Social Values and Moral Intuitions

  • Μάρκα: Unbranded
Πωλήθηκε από:

Social Values and Moral Intuitions

  • Μάρκα: Unbranded

109,00 €

Σε απόθεμα
+ 8,49 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

109,00 €

Σε απόθεμα
+ 8,49 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

Millennials have been stereotyped as both entitled slackers and the next greatest generation. This study uses depth interviews to offer a scholarly and balanced account of young adultsâ values and world-views. It investigates their views on a wide range of issues including religion the economy politics gender ethnicity and the digital technologies theyâve grown up with. Based on the findings it revises current theories about the psychological underpinnings of beliefs especially about the moral intuitions that guide Millennialsâ thinking. Examining the values they share and the distinctive views of individuals this fascinating work will interest researchers and students in psychology and related social sciences. . Language: English
  • Μάρκα: Unbranded
  • Κατηγορία: Κοινωνία & Πολιτική
  • Művész: Gary S. Gregg
  • Nyelv: English
  • Kiadó / Kiadó: Taylor & Francis
  • Formátum: Paperback
  • Oldalak száma: 302
  • Megjelenés dátuma: 2017/08/21
  • Fruugo ID: 337599039-741236971
  • ISBN: 9781138723009

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 4 μέρες

  • STANDARD: 8,49 € - Παράδοση μεταξύ Δευ 03 Νοεμβρίου 2025–Πέμ 06 Νοεμβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών