84,00 €
+ 14,99 € Αποστολή

Media in China: Consumption Content and Crisis

Πωλήθηκε από:

Media in China: Consumption Content and Crisis

84,00 €

Αποθήκευση 5,00 € (5%)

Συνιστώμενη τιμή

89,00 €
Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 14,99 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

84,00 €

Αποθήκευση 5,00 € (5%)

Συνιστώμενη τιμή

89,00 €
Απομένουν μόνο 1 σε απόθεμα
+ 14,99 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

This book is about a new kind of revolution in China - a revolution in which rapidly commercializing media industries confront slow-changing power relations between political social and economic spheres.
  • Μάρκα: Taylor & Francis Ltd
  • Κατηγορία: Ιστορία
  • Szerző: Stephanie Hemelryk Donald
  • Nyelv: English
  • Kiadó / Kiadó: Taylor & Francis Ltd
  • Formátum: Paperback
  • Oldalak száma: 256
  • Megjelenés dátuma: 2022-01-24
  • Fruugo ID: 434342092-911549328
  • ISBN: 9780415406277

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 6 μέρες

  • STANDARD: 14,99 € - Παράδοση μεταξύ Τετ 26 Νοεμβρίου 2025–Τρί 16 Δεκεμβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών