Addiction as Consumer Choice: Exploring the Cognitive Dimension
+ 7,49 € Αποστολή
Addiction as Consumer Choice: Exploring the Cognitive Dimension
- Μάρκα: Taylor & Francis Ltd
Addiction as Consumer Choice: Exploring the Cognitive Dimension
- Μάρκα: Taylor & Francis Ltd
Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής
Περιγραφή
- Μάρκα: Taylor & Francis Ltd
- Κατηγορία: Επιχειρήσεις, Οικονομία & Δίκαιο
-
Szerző: Gordon Foxall
-
Nyelv: English
-
Kiadó / Kiadó: Taylor & Francis Ltd
-
Formátum: Paperback
-
Oldalak száma: 222
-
Megjelenés dátuma: 2022-01-24
- Fruugo ID: 344372925-754012088
- ISBN: 9780367339029
Παράδοση & Επιστροφές
Αποστέλλεται σε 6 μέρες
-
STANDARD: 7,49 € - Παράδοση μεταξύ Τετ 26 Νοεμβρίου 2025–Τρί 16 Δεκεμβρίου 2025
Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.
Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών