47,95 €
+ 7,49 € Αποστολή

Lost in Media

  • Μάρκα: Unbranded
Πωλήθηκε από:

Lost in Media

  • Μάρκα: Unbranded

47,95 €

Σε απόθεμα
+ 7,49 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

47,95 €

Σε απόθεμα
+ 7,49 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Films television and the new media often serve the globalization aims of a capitalist society as they function to socially reproduce the hegemonic norms values and styles of the larger society. Chapters in the book use the tradition of critical theory to look at issues of free market fundamentalism journalism's erosion of communication of truth public relations ethics of perception management; yielding self-censorship in the media entertainment media pedagogically cultivating consumerism and docility music and morality misrepresentation of resistance movements ethics of spectatorship and the transformation of everyday ethics. Language: English
  • Μάρκα: Unbranded
  • Κατηγορία: Κοινωνία & Πολιτική
  • Művész:
  • Nyelv: English
  • Kiadó / Kiadó: Peter Lang Publishing Inc
  • Formátum: Paperback
  • Oldalak száma: 207
  • Megjelenés dátuma: 2013/01/30
  • Fruugo ID: 437107150-916033622
  • ISBN: 9781433113666

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 6 μέρες

  • STANDARD: 7,49 € - Παράδοση μεταξύ Πέμ 04 Δεκεμβρίου 2025–Τρί 09 Δεκεμβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών