Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

84,00 €
+ 16,99 € Αποστολή

Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

  • Μάρκα: Unbranded
Πωλήθηκε από:

Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

  • Μάρκα: Unbranded

84,00 €

Σε απόθεμα
+ 16,99 € Αποστολή
Πωλήθηκε από:

84,00 €

Σε απόθεμα
+ 16,99 € Αποστολή

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής

Περιγραφή

This study addresses the standardization and adaptation of advertising campaigns in the context of the auto industry and their televised campaigns in America and Germany. It sets out to investigate how lacuna theory can be used to show that advertisements reflect a specific cultural communication and they are interpreted by a specific cultural understanding. Lacuna theory will be used to discover the perceptions of auto commercials by Germans and Americans to discover if differences in cultural communication and cultural understanding exist in advertising creative strategies.
  • Fruugo ID: 330097655-728466708
  • ISBN: 9783631393628

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 24 ώρες

  • STANDARD: 16,99 € - Παράδοση μεταξύ Τρί 11 Νοεμβρίου 2025–Τετ 19 Νοεμβρίου 2025

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών