94,00 €
+ 7,49 € Αποστολή

Digital Diplomacy

  • Μάρκα: Unbranded
Πωλήθηκε από:

Digital Diplomacy

  • Μάρκα: Unbranded

94,00 €

Σε απόθεμα
+ 7,49 € Αποστολή

Πολιτική επιστροφών 14 ημερών

Πωλήθηκε από:

94,00 €

Σε απόθεμα
+ 7,49 € Αποστολή

Πολιτική επιστροφών 14 ημερών

Μέθοδοι πληρωμής:

Περιγραφή

Digital Diplomacy

This book analyses digital diplomacy as a form of change management in international politics. The recent spread of digital initiatives in foreign ministries is often argued to be nothing less than a revolution in the practice of diplomacy. In some respects this revolution is long overdue. Digital technology has changed the ways firms conduct business individuals conduct social relations and states conduct governance internally but states are only just realizing its potential to change the ways all aspects of interstate interactions are conducted. In particular the adoption of digital diplomacy (i. e. the use of social media for diplomatic purposes) has been implicated in changing practices of how diplomats engage in information management public diplomacy strategy planning international negotiations or even crisis management. Despite these significant changes and the promise that digital diplomacy offers little is known from an analytical perspective about how digital diplomacy works. This volume the first of its kind brings together established scholars and experienced policy-makers to bridge this analytical gap. The objective of the book is to theorize what digital diplomacy is assess its relationship to traditional forms of diplomacy examine the latent power dynamics inherent in digital diplomacy and assess the conditions under which digital diplomacy informs regulates or constrains foreign policy. Organized around a common theme of investigating digital diplomacy as a form of change management in the international system it combines diverse theoretical empirical and policy-oriented chapters centered on international change. This book will be of much interest to students of diplomatic studies public diplomacy foreign policy social media and international relations. . Language: English
  • Μάρκα: Unbranded
  • Κατηγορία: Κοινωνία & Πολιτική
  • Művész: Corneliu Bjola
  • Nyelv: English
  • Kiadó / Kiadó: Taylor & Francis
  • Formátum: Paperback
  • Oldalak száma: 238
  • Megjelenés dátuma: 2015/03/19
  • Fruugo ID: 337612958-741251151
  • ISBN: 9781138843820

Παράδοση & Επιστροφές

Αποστέλλεται σε 6 μέρες

  • STANDARD: 7,49 € - Παράδοση μεταξύ Τετ 07 Ιανουαρίου 2026–Δευ 12 Ιανουαρίου 2026

Αποστέλλεται από Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε αποστέλλονται σε εσάς πλήρως και σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Παρ' όλα αυτά, αν παραλάβετε μία ελλιπή παραγγελία ή προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία, μπορείτε να την επιστρέψετε ολόκληρη ή κάποια προϊόντα από αυτή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Προβολή πλήρους πολιτικής επιστροφών