Ακυρώσεις και Τροποποιήσεις

Ενημερώθηκε: Ιούνιος 2024

Ακυρώσεις 

Όπως αναφέρεται στους Όρους Χρήσης και στην Πολιτική Δικαιώματος Υπαναχώρησης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι καταναλωτές με έδρα την ΕΕ, τον ΕΟΧ και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από ορισμένες ηλεκτρονικές αγορές ή να τις ακυρώσουν, προκειμένου να λάβουν επιστροφή χρημάτων. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακύρωσης (εφεξής ονομάζεται από κοινού ως «δικαίωμα υπαναχώρησης») επιτρέπει στους καταναλωτές της/του ΕΕ/ΕΟΧ/ΗΒ να υπαναχωρήσουν από την αγορά φυσικών προϊόντων εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παράδοσης και να επιστρέψουν την αγορά τους με αντάλλαγμα την επιστροφή χρημάτων.

Ανεξάρτητα και χωρίς να περιορίζεται το δικαίωμα της/του ΕΕ/ΕΟΧ/ΗΒ για υπαναχώρηση , η Fruugo προσφέρει οικειοθελώς μια περίοδο επιστροφής σε όλους τους πελάτες παγκοσμίως (δείτε τη σελίδα μας «Επιστροφές»).

Λάβετε υπόψη ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι δυνατή η ακύρωση μιας παραγγελίας πριν από την αποστολή, καθώς η διαδικασία ολοκλήρωσης ξεκινά άμεσα για τις περισσότερες παραγγελίες (ισχύουν εξαιρέσεις, όπως για προϊόντα με προθεσμίες παράδοσης).

Εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας, ανατρέξτε στην Πολιτική Δικαιώματος Υπαναχώρησης και επισκεφθείτε το Διαδραστικό Κέντρο Βοήθειας.

 Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι η άρνηση της παράδοσης μιας παραγγελίας δεν αποτελεί έγκυρη μέθοδο υπαναχώρησης. Το κόστος των ταχυδρομικών εξόδων επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή των χρημάτων σας, εάν αρνηθείτε να παραλάβετε μια παραγγελία.

Τροποποιήσεις 

Σε κάποιες περιπτώσεις, ενδέχεται να είναι δυνατόν να κάνετε βασικές τροποποιήσεις στην παραγγελία σας, μόνον εφόσον δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί ή σταλεί από κατάστημα λιανικής. Στις βασικές τροποποιήσεις περιλαμβάνονται η αλλαγή μεγέθους ή χρώματος ενός προϊόντος ή μια δευτερεύουσας σημασίας ενημέρωση σε διεύθυνση παράδοσης. Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ενός αντικειμένου με άλλο, στις περιπτώσεις που διαφέρει η αξία, ή πλήρους αλλαγής της διεύθυνσης παράδοσης.

Εάν θέλετε να προσπαθήσετε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας

  1. Επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας (επιστρέφοντας στην προηγούμενη σελίδα) και απαντήστε σε μερικές σύντομες διαδραστικές ερωτήσεις. 

Εάν δεν είναι δυνατή η τροποποίηση της παραγγελίας σας, για παράδειγμα, σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη σταλεί, θα πρέπει να περιμένετε την παράδοση και να επιστρέψετε τα προϊόντα, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες στην ενότητα Επιστροφές προϊόντων, Επιστροφές χρημάτων και Αλλαγές των Συνήθων Ερωτήσεων. 

Αν η διεύθυνση παράδοσης που πληκτρολογήσατε είναι λανθασμένη και δεν καταφέρατε να την ενημερώσετε, τότε κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες