Ακυρώσεις
Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν είναι δυνατό να ακυρώσετε μια παραγγελία αφότου έχει υποβληθεί, καθώς η διαδικασία ολοκλήρωσης ξεκινά αμέσως για τις περισσότερες παραγγελίες (ισχύουν εξαιρέσεις, όπως για προϊόντα με προθεσμίες).
Αν θέλετε να προσπαθήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας:
- Επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας (επιστρέφοντας στην προηγούμενη σελίδα) και απαντήστε σε μερικές σύντομες διαδραστικές ερωτήσεις.
Αν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας, το κατάστημα λιανικής θα σας ενημερώσει ότι μπόρεσε να πραγματοποιήσει την ακύρωση. Εάν δεν μπορεί να την ακυρώσει, για παράδειγμα, σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη σταλεί, θα πρέπει να περιμένετε την παράδοση και να επιστρέψετε τα προϊόντα, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες στην ενότητα Επιστροφές προϊόντων, Επιστροφές χρημάτων και Αλλαγές των Συνήθων Ερωτήσεων.
Τροποποιήσεις
Σε κάποιες περιπτώσεις, ενδέχεται να είναι δυνατόν να κάνετε βασικές τροποποιήσεις στην παραγγελία σας, μόνον εφόσον δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί ή σταλεί από κατάστημα λιανικής. Στις βασικές τροποποιήσεις περιλαμβάνονται η αλλαγή μεγέθους ή χρώματος ενός προϊόντος ή μια δευτερεύουσας σημασίας ενημέρωση σε διεύθυνση παράδοσης. Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ενός αντικειμένου με άλλο, στις περιπτώσεις που διαφέρει η αξία, ή πλήρους αλλαγής της διεύθυνσης παράδοσης.
Εάν θέλετε να προσπαθήσετε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας
- Επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας της τοποθεσίας μας (επιστρέφοντας στην προηγούμενη σελίδα) και απαντήστε σε μερικές σύντομες διαδραστικές ερωτήσεις.
Εάν δεν είναι δυνατή η τροποποίηση της παραγγελίας σας, για παράδειγμα, σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη σταλεί, θα πρέπει να περιμένετε την παράδοση και να επιστρέψετε τα προϊόντα, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες στην ενότητα Επιστροφές προϊόντων, Επιστροφές χρημάτων και Αλλαγές των Συνήθων Ερωτήσεων.
Αν η διεύθυνση παράδοσης που πληκτρολογήσατε είναι λανθασμένη και δεν καταφέρατε να την ενημερώσετε, τότε κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες